Chyba při zobrazování komponenty 'BreadcrumbNavigation'

Reklamace zboží

Odstoupení od smlouvy

Našim přáním je, aby jste byli stoprocentně spokojeni s naším servisem. Proto pokud jste z nějakého důvodu nespokojeni se zbožím, které jste si objednali, můžete využít vrácení zboží v rámci 14ti denní lhůty ode dne nákupu a to bez udání důvodu. Pro odstoupení od smlouvy je notné vždy vyplnit formulář, který si stáhnete ve formátu pdf a vyplněný do odeslat emailem k nám a teké ho přiložit ke zboží, které nám budete zasílat zpátky.

Poškození zboží během přepravy

Pokud se stane ta nemilá situace, že Vám přijde poškozené zboží a jste přesvědčeni, že k poškození došlo během přepravy, vždy sepiště se Zásilkovou službou reklamační protokol a neváhejte nás okamžitě kontaktovat na náš email: info@aqkoupelny.cz nebo na telefonním čísle: 777 112 666. Poškozené zboží nikdy nepřebírejte.

Reklamace

Víme, že se může stát, že se zbožím může nastat jakýkoliv problém, proto nemáme žádný problém s reklamacemi. Snažíme se zákazníkovi vždy ve všem vyhovět. Pokud bude zboží poškozené nebo nefunkční, zašlete nám na e-mail: info@aqkoupelny.cz číslo objednávky, důvod reklamace a konkrétní popis problému a my nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží vyhodnotíme reklamaci a zašleme Vám rozhodnutí.